Vesti


MSUB Newsletter

Budite informisani o našim aktivnostima


Pratite nas...

Facebook Twitter Facebook Facebook



Radno vreme


Muzej savremene umetnosti
Ušće 10, blok 15, Beograd

Letnje radno vreme:
Sreda - Ponedeljak: 12:00-20:00
Subota: 12:00-21:00
Utorkom je Muzej zatvoren za publiku.

Cena ulaznice: 300 rsd
Grupne posete (10 lica i više): 200 rsd
Studenti, učenici osnovnih i srednjih škola, penzioneri, korisnici EYCA, City Card i City Pass kartica: 150 rsd

Pravo na besplatan ulaz:
Lica sa invaliditetom, trudnice, predškolska deca, profesori, docenti, asistenti i studenti istorije umetnosti, arhitekture, likovne i priminjene umetnosti, novinari, zaposleni iz srodnih kulturnih ustanova, članovi ICOM-a, AICA, IKT, ULUS-a, ULUPUDS-a i drugih strukovnih udruženja.

Informacije o grupnim posetama i vođenjima na broj telefona 063-862-3129, i na info@msub.org.rs

Popusti se ostvaraju uz pokazicanje legitimacije na blagajni Muzeja.
Ulaz je besplatan svake srede.

****

Salon Muzeja savremene umetnosti
Pariska 14, Beograd

Salon MSUB ne radi zbog izvođenja radova na sanaciji i renoviranju prostora

****

Galerija-legat Milice Zorić i Rodoljuba Čolakovića

Rodoljuba Čolakovića 2, Beograd

Letnje radno vreme: 14:00-21:00
Utorkom je Legat zatvoren za publiku.
Ulaz u Legat je besplatan.

Predrag Caranović, „Ja se sećam Jozefa Bojsa" (2001) / Izložba „Refleksije našeg vremena: Akvizicije Muzeja savremene umetnosti 1993–2019."

govorni-programi | 28.03.2020


Foto: Gabrijel Glid i Danijel Glid 

Predrag Caranović, Ja se sećam Jozefa Bojsa, (2001)/ 147x32x41cm

Zanimljivo je u ovom trenutku, u vreme socijalnog distanciranja govoriti o Jozefu Bojsu, odnosno o radu koji sam napravio pre dvadesetak godina. Posmatrano sa ove distance, njegovo zalaganje je upravo suprotno današnjoj situaciji. Radio je u vreme bunta i nastojanja da se svet radikalno promeni, delujući ne samo na umetničkom – već i na društvenom polju. Shodno tome, stvorio je i pojam „socijalne plastike”, koji u najvećoj meri definiše njegovu društvenu i umetničku poziciju. Umro je u vreme herojske borbe za „transavangardu”, pomalo u senci novih umetničkih zbivanja. Davno je to bilo, ali pretpostavljam da je to bio razlog zbog koga sam napravio ovaj rad-omaž, čija centralna tema je Bojsov život, sa svim složenostima njegove umetničke egzistencije.